17 Ocak 2009 Cumartesi

Mesai Arkadaşlarım


Bir hafta aradan sonra Merhaba .Bugün size merhaba pastanesinde birlikte çalıştığım mesai arkadaşlarımdan bahsetmek istiyorum.En öndeki ustamız Harun Ünal tanıdığım en mükemmel kurabiye ustası muhteşem kurabiyeler yapıyor.Resimde pasta yaparken görüyorsunuz çünkü bugün pastada yoğunluk yaşadığımız için pasta bölümündeki arkadaşlara yardıma geçti.Harun Ustamın arkasındaki Pasta bölümünün Şefi Şaban Okutan. Kendisi muhteşem pastalar yapıyor .Size özellikle cevizli muzlu pastasından yemenizi şiddetle tavsiye ediyorum.Şaban Ustamın arkasında Pasta Ustalarımızdan Bayram Tamaçin. Biz ona Ballı diye hitap ediyoruz çünkü kendisi gerçekten öyle. Çok yardımsever ve de işinin iyilerinden. Veeee en arkadaki Merhabanın son bomba transferlerinden ve de Üretim Müdürümüz Ahmet Çakır.Uzmanlık alanı çikolata.Leziz , tadına doyulmaz çikolatalar yapıyor.Tabii ki Merhabanın imalat ekibi bu kadar değil.Ekibimizdeki diğer arkadaşlardan zamanla bahsedicem.Ustalarımızı bir arada çalışırken görünce hemen resim çekip size tanıştırmak istedim. Ben kendimi gerçekten çok şanslı hissediyorum Çünkü böyle güzel ustalarla çalışıyorum . Onlardan çok şey öğreniyorum.

Hiç yorum yok: