7 Nisan 2009 Salı

HEYKEL DERSLERİM

Uzun zamandır heykel kurslarına gitmeyi planlıyordum.Ama bir türlü denk gelmiyordu.Ya saatlerim uymuyordu ya yer çok uzak geliyordu.Bu süreç yaklaşık bir seneyi buldu.Ve bir gün sevgili arkadaşım Tuba Öngel'in yönlendirmesiyle Heykel Sanatçısı Sn. Hale Ürkmezgil ile tanıştım.BASAD (Bakırköylü Sanatçılar Derneği ) da Yönetim Kurulu Üyesi Hale Hn. ile ilk görüşmemizde mesleğimi ve ne istediğimi anlattım.İşimi en iyi yapanlardan olmak istediğimi söyledim.Beni dinledikten sonra bana birebir ders vericeğini söyledi.Öyle mutlu oldum ki anlatamam.İlk dersimiz resim olmuştu. Resim dersinden sonra çamura geçtik.Bugün çamurla tanıştım.Veeeee çamurla ilk tanışmam ve ilk derste yaptıklarımız....




















Yukarıdaki ilk çalışmam Winnie the Pooh karakteri.Çünkü bizden en çok istenilen karakterlerden biri ve ben de bu karakteri en güzel şekilde yapmalıyım.Bu karaktere çalışırken bir de ona hikaye yazdık en üstteki resim de.Winnie the Pooh o kadar iyi niyetli ki ona kanat taktık.Kendinden küçüklere sevgiyle kol kanat geriyor dedik.Nasıl olmuş ilk soyut çalışmam.:)

Hiç yorum yok: