29 Nisan 2009 Çarşamba

PUZZLE PASTA

Bu sefer çok çok farklı bir pastayla karşınızdayım.PUZZLE PASTA Böyle bir pastayı ilk benim yaptığımı düşünüyorum. Bu ilk puzzle pastamdı.Geçen sene yapmıştım ama elimde görseli yoktu.Sonra bir sitede resmini buldum ve hemen buraya ekledim.Size bu pastamın hikayesini anlatayım.Fatih Üniversitesinde öğretmenlik yapan Sn. Metin Sekizkardeş bana gelip başarılı öğrencileri için bir sürpriz yapmak istediğini söyledi.Ne yapabiliriz,öğrencileri başarılarından dolayı nasıl mutlu edebiliriz diye düşünmeye başladık.Aynı zamanda Metin Bey ,bu pastanın öğrencilere bir mesaj vermesini de istiyordu .Pastayı puzzle yapalım dedik ama nasıl olacaktı.Tam bir gece bunun üzerine düşündüm.Sonra pastayı beyaz kapladım ve puzzle yerlerini belirginleştirdim.Her puzzle parçası üzerine başarılı öğrencilerin ismini ve de bir anlam yazdım.Sonra her bir puzzle parçasını paketledim.Sonrasında öğrenciler pastanın başına geçip hep birlikte puzzle parçalarını birleştirmişler.Böylelikle Metin Hoca başarının nasıl oluştuğunu öğrencilere keyifli bir pastayla anlatmış oldu.Öğrencilerinin hepsinin çok mutlu olduğunu Metin Bey gelip ilettiğinde bende çok mutlu olmuştum.



Daha önce pastada böyle bir çalışma olduğunu zannetmiyorum.İşte ilk puzzle pastamdan sonra bu çalışmaları okul çocuklarına da yapıyoruz.Onlar içinde keyifli bir pasta oluyor .Bu seferki de Kayıp balık Nemo 'yu çalıştım.

Hiç yorum yok: