13 Mayıs 2009 Çarşamba

DENİZDE PARTİ

Bu fotoğraf o kadar eski ki...Arşivime bakarken bu fotoğrafı gördüm ve bloguma eklemek istedim.Bu resmi 4.5 sene önce FOODİE -Emel Başdoğan ile birlikte çalışrken cep telefonu ile çekmiştim.Ben bu mesleğe ilk Emel Hanım ile başladım.Emel Hanım ile birlikte 5 sene çalıştım.Türkiye'de ilk dekorlu pastalar Emel Hanım ile başlamıştır.Tabii ki Dekorlu Kurabiyelerde...Aşağıdaki kurabiyeleride bir parti için çalışmıştım.Bir çocuk partisi için sipariş verilince de, ben de partiye katılan deniz halkını konu aldım.Hepsini partiye uygun giydirdim.Ahtopotlarıma papyon bağladım.Deniz atıma parti şapkası giydirdim.Bir balığıma, bayan balık olduğu için başına kurdela taktım.Diğer beyfendi balığıma da parti şapkası.:)) Yengeçlerimi de kravat bağladım.Balıklarım da ,doğum günü sahibine ''HAPPY BIRTHDAY'' dileklerini sundular.İşte ! Denizdeki arkadaşlar balonlar eşliğin de partiye katıldılar...Seneler önce hazırladığım böyle bir konsepti sizinle paylaşmak istedim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.